سلام دوستان ،

چند روز پیش آقای میرزایی یه پست منتشر کردن که منم الان با توجه به اون ایده ای که توی پستشون مطرح کردن میخوام یه کتاب خیلی جالب معرفی کنم به نام : " من استیو هستم ".

خوب مطمئنم که همتون استیو جابز رو میشناسین و از اون ابر کمپانیش (اپل) هم خبر دارین.

ولی تا حالا فکر کرده بودین که این استیو جابز کیه؟ چه کاره بوده؟ کجا زندگی میکرده؟ درسش چطور بوده؟ و...

خوب حالا یه معرفی کوچولو از این کتاب بکنم.


من استیو هستم


نام کتاب : کتاب من استیو هستم - استیو جابز به روایت خودش

مولف : جورج بیهم

مترجم : جواد مومنی

مولف این کتاب سعی داره که در ضمن ساده تر بودن ، ابعاد گسترده و جامعی رو از زندگی نابغه ی بزرگ عضر ما (استیو جابز) نمایش بده.


توی این کتاب خیلی از سخنان و گفته های ناب استیو جابز هست که خیلی جذابن ، نمونش هم این جمله که حتما زیاد دیدین : 


اگر کسی فقر به دنیا بیاید ، مشکل از او نبوده ولی اگر کسی فقر از دنیا برود مشکل از او بوده است.


خوب من این کتاب رو چند ماه پیش خوندم و دیگه چیز زیادی به ذهنم نمی رسه که بگم!

اگه هم میخواین این کتاب رو آنلاین بخرید میتونید از اینجا تهیه کنید.

پ.ن1 : از شما میخوام که به یه وبلاگ نویس جدید دیگه هم سر بزنید.

ارادتمند شما ، الیاس بشکنی