سلام دوستان

این اولین پست منه که میخوام توی وبلاگم منتشر کنم.

نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بگم ، برای همین میخوام که اول یکم درمورد علایقم و هدفم از زدن این وبلاگ رو به شما بگم.

اهداف من از زدن این وبلاگ:

یکی از اهدافم اینه که بتونم سایتمو  ( learnak.ir ) به شما و دیگر دوستان بشناسونم.

در ضمن جاداره همین جا از دوست خوبم آرش دامن افشان تشکر کنم که باعث شد من وبلاگ نویسی رو شروع کنم.

علایق من:

چی بگم والا هر چی بگم بازم کمه! من توی حوزه کامپیوتر و اینترنت از گرافیک و طراحی گرفته تا هک و امنیت به همه چیز علاقه دارم. به قول معروف از شیر مرغ گرفته تا جون آدمیزاد.

ولی بیشترین علاقه و رشته ای که دوست دارم به طور تخصصی توی دانشگاه ادامه بدم رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT) در گرایش امنیت هست که دوست دارم تا درجات بالا { فوق دکترای امنیت:) } ادامه بدمش.

در ضمن یه چیز دیگه هم بگم که به ایران و ایرانی خیلی تعصب دارم و یه جورایی وقتی یه آهنگ درباره ایران خونده میشه احساس غرور میکنم چه برسه به سرود ملی.

راستی تا یادم نرفته بگم که مشهدی هستم و شاکر همه ی مشهدی ها هم هستم.

انشاءالله اگه آقا بطلبه و این دفعه برم حرمش برای همتون دعای سلامتی و موفقیت میکنم و نایب الزیاره همتون هستم.

ببخشید اگه غلط املایی داشتم و وقت گرانبهای شما عزیزان رو گرفتم.

 

ارادتمند شما، الیاس بشکنی