سلام ، دوستان

امیدوارم هر جا که هستین حالتون خوب باشه.

امروز میخوام در مورد انجمنی بگم که خیلی دوستش دارم و همیشه بهش سر میزنم.

باورتون نمیشه اگه بدونین که وقتی مرورگر رو باز میکنم اولین آدرسی که باز میکنم همین انجمنه ، بعدش ایمیل و وبلاگم رو چک میکنم. راستی اسم انجمن رو یادم رفت بهتون بگم ، اسمش " انجمن وبلاگ نویسان " هست.

حتما حالا دارین با خودتون میگید که مگه این انجمن چه مزیت هایی داره و به چه دردی میخوره؟

خوب حالا چند تا از این مزیت هایی که برای من خیلی خوب بوده رو برای شما لیست میکنم :

1- انجمن خیلی قشنگیه و زود به جواب سوالام میرسم.
2- همین انجمن بود که باعث شد من کار با فتوشاپ رو یاد بگیرم.
3- همین انجمن بود که باعث شد دوستای خوبی پیدا کنم و ازشون چیزای خیلی خوبی یاد بگیرم ، نمونش هم همین وبلاگ نویسی که از آقا آرش گل یاد گرفتم.
4- همین انجمن بود که باعث شد من با هاست و سیستم های مدیریت محتوا آشنا بشم (مخصوصا وردپرس) و فروشگاه فایل و مقاله لرنک رو افتتاح کنم.
5- و خیلی چیزای دیگه ...

همچنین به شما دوستای خوبم پیشنهاد می کنم که توی انجمن وبلاگ نویسان عضو بشید و دانش خودتون رو افزایش بدید. فقط تنها چیزی که ممکنه شما کاربرای جدید (حتی خودم ) رو اذیت کنه ، سخت گیری ناظم و مدیران انجمنه که برای یک انجمن تخصصی بایدم همینطور باشه وگرنه تبدیل میشه به انجمن اسپم دونی:)

در آخر هم باید بگم که فعالیت مستمر توی این جور جاها باعث میشه که خیلی زود پیشرفت کنید و سایت ، وبلاگ و حتی محصولاتتون رو به بقیه معرفی کنید.

خوب دیگه سرتون رو درد نیارم . برای ثبت نام در انجمن هم روی عکس زیر کلیک کنید.

ارادتمند شما ، الیاس بشکنی